<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\0756217180116976206096\46blogName\75Sharing+is+Caring+%3C3\46publishMode\75PUBLISH_MODE_BLOGSPOT\46navbarType\75BLUE\46layoutType\75CLASSIC\46searchRoot\75http://sharethread.blogspot.com/search\46blogLocale\75en\46v\0752\46homepageUrl\75http://sharethread.blogspot.com/\46vt\75-785542917144222465', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

The Panacea - Chiropteran (2010)






01 Gjallarhorn 1:42
02 Creatch 5:07
03 VD Majick 6:24
04 Rebrth 5:57
05 OMG Bleeps 6:13
06 Jungle Techno 5:29
07 Chiropteran LISTEN 5:51
08 The Puritan 6:25
09 Rage 6:07
10 4-4 Frstyl 6:19
11 Crypto (VIP) 6:48
12 Word Of Thoth (Dean Rodell Remix) 5:17
13 OMG Klonk 5:54
14 The Evil Seed (Limewax Remix) 4:17
15 Thunderdrone 0:44

LABELS MYSPACE
DOWNLOAD

First off let it be said, The Panacea fucking owns, now let it be said this new album is sick. Though I am pretty mixed on it, I think I love it. I'll spare my whole rhetoric about it because it's a really interesting album, very climactic, somewhat epic and interesting album but coming from the Panacea, it kinda makes sense. Idk, I absolutely adore it I think, I listen to it a lot then again. Probably took the crown for best album of the year for me.

Let me rephrase all this, the point i am mixed about is that it's kind of a departure from his more drum and bass oriented works and more into a different realm which sounds similar but a lot different. Idk it's something different, I doubt many of the regulars here will like it as much as I do but what ever, shit owns.

Labels: ,

You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end
  • Anonymous Anonymous says so:
    July 27, 2010 at 6:29 AM  

    Holy fuck, just blew my mind. top

  • Anonymous Anonymous says so:
    July 28, 2010 at 8:44 AM  

    haha, the ambient parts of "creatch" remind me of the nintendo wii. must be the home or the mario-kart online (wait-screen) music
    but this stuff is heavy after ólafur arnalds.. top

  • Anonymous Anonymous says so:
    January 10, 2011 at 4:02 AM  

    hey man...thanks so much for sharing...you rule....

    Am I even more retarded than I thought, or do i need a password to unrar this? top